Makale
Tam Makale
Uluslararası
1996
Koyunlarda deneysel hiperkalsemi sonucunda oluşan aritmilerin atropin, kafein ve verapamil ile önlenmesi
Turkish Journal of Veterinary Animal Sciences.
Cilt 20 · ss. 235–239 · 01.03.1996
Atıf için künye
BOZDOĞAN, Ö., Irmak, K., BEKYÜREK, T., & Utlu, N. (1996). Koyunlarda deneysel hiperkalsemi sonucunda oluşan aritmilerin atropin, kafein ve verapamil ile önlenmesi. Turkish Journal of Veterinary Animal Sciences., 20, 235–239.
BibTeX
@article{bozdogan1996-301849,
author = {BOZDOĞAN, ÖMER and Irmak, Kemal and BEKYÜREK, TAYFUR and Utlu, Necati},
title = {Koyunlarda deneysel hiperkalsemi sonucunda oluşan aritmilerin atropin, kafein ve verapamil ile önlenmesi},
journal = {Turkish Journal of Veterinary Animal Sciences.},
year = {1996},
volume = {20},
pages = {235--239},
url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/301849-koyunlarda-deneysel-hiperkalsemi-sonucunda-olusan-aritmilerin-atropin-kafein-ve}
}