Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Kitapta Bölüm Uluslararası 2021

TEDAVİ SÜRECİNDE GELİŞEN YAN ETKİLER:Yüksek doz siklofosfamid kullanımı esnasında gelişen antidiüretik hormon salınım sendromu, akut semptomatik hiponatremi ve tedavisi

Zafer Bıçakçı, Dilşad Koca

ÇOCUK HEMATOLOJİDE OLGULARLA AKUT LÖSEMİLER ss. 396–399 · 2021

Atıf için künye

Bıçakçı, Z., & Koca, D. (2021). TEDAVİ SÜRECİNDE GELİŞEN YAN ETKİLER:Yüksek doz siklofosfamid kullanımı esnasında gelişen antidiüretik hormon salınım sendromu, akut semptomatik hiponatremi ve tedavisi. NAMIK YAŞAR ÖZBEK,ADALET MERAL GÜNEŞ,HALE ÖREN, HÜSNİYE NEŞE YARALI (Ed.), ÇOCUK HEMATOLOJİDE OLGULARLA AKUT LÖSEMİLER (ss. 396–399). Galenos.

BibTeX
@incollection{bicakci2021-245957,
  author = {Bıçakçı, Zafer and Koca, Dilşad},
  title = {TEDAVİ SÜRECİNDE GELİŞEN YAN ETKİLER:Yüksek doz siklofosfamid kullanımı esnasında gelişen antidiüretik hormon salınım sendromu, akut semptomatik hiponatremi ve tedavisi},
  booktitle = {ÇOCUK HEMATOLOJİDE OLGULARLA AKUT LÖSEMİLER},
  editor = {NAMIK YAŞAR ÖZBEK,ADALET MERAL GÜNEŞ,HALE ÖREN, HÜSNİYE NEŞE YARALI},
  publisher = {Galenos},
  year = {2021},
  pages = {396--399},
  isbn = {9786050626490},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/245957-tedavi-surecinde-gelisen-yan-etkileryuksek-doz-siklofosfamid-kullanimi-esnasinda}
}