Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Bildiri Uluslararası 2015

Single dose olanzapine induced recurrent priapism a case report

ATAKAN YÜCEL, Halil Özcan, MEHMET FATİH ÜSTÜNDAĞ, NERMİN YÜCEL, TEVFİK ZİYPAK

7. Uluslararası Psikofarmakoloji Kongresi Antalya · 15.04.2015–19.04.2015 · 15.04.2015

Atıf için künye

YÜCEL, A., Özcan, H., ÜSTÜNDAĞ, M. F., YÜCEL, N., & ZİYPAK, T. (2015). Single dose olanzapine induced recurrent priapism a case report. 7. Uluslararası Psikofarmakoloji Kongresi, Antalya.

BibTeX
@inproceedings{yucel2015-231468,
  author = {YÜCEL, ATAKAN and Özcan, Halil and ÜSTÜNDAĞ, MEHMET FATİH and YÜCEL, NERMİN and ZİYPAK, TEVFİK},
  title = {Single dose olanzapine induced recurrent priapism a case report},
  booktitle = {7. Uluslararası Psikofarmakoloji Kongresi},
  address = {Antalya},
  year = {2015},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/231468-single-dose-olanzapine-induced-recurrent-priapism-a-case-report}
}