Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Bildiri Ulusal 2014

Tek Doz Bupropion Kullanımına Bağlı Ekstrapiramidal Yan Etkiler ve Distoni Gelişen Hasta

MEHMET FATİH ÜSTÜNDAĞ, Halil Özcan, ATAKAN YÜCEL, ELİF ORAL

50. Ulusal Psikiyati Kongresi Antalya · 12.11.2014–16.11.2014 · 12.11.2014

Atıf için künye

ÜSTÜNDAĞ, M. F., Özcan, H., YÜCEL, A., & ORAL, E. (2014). Tek Doz Bupropion Kullanımına Bağlı Ekstrapiramidal Yan Etkiler ve Distoni Gelişen Hasta. 50. Ulusal Psikiyati Kongresi, Antalya.

BibTeX
@inproceedings{ustundag2014-231436,
  author = {ÜSTÜNDAĞ, MEHMET FATİH and Özcan, Halil and YÜCEL, ATAKAN and ORAL, ELİF},
  title = {Tek Doz Bupropion Kullanımına Bağlı Ekstrapiramidal Yan Etkiler ve Distoni Gelişen Hasta},
  booktitle = {50. Ulusal Psikiyati Kongresi},
  address = {Antalya},
  year = {2014},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/231436-tek-doz-bupropion-kullanimina-bagli-ekstrapiramidal-yan-etkiler-ve-distoni}
}