Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Bildiri Uluslararası 2015

Galactorrhea Induced by Separately use of Venlafaxine and Duloxetine

MURAT MUTLU, MEHMET FATİH ÜSTÜNDAĞ, Halil Özcan

7. Uluslararası Psikofarmakoloji Kongresi Antalya · 15.04.2015–19.04.2015 · 15.04.2015

Atıf için künye

MUTLU, M., ÜSTÜNDAĞ, M. F., & Özcan, H. (2015). Galactorrhea Induced by Separately use of Venlafaxine and Duloxetine. 7. Uluslararası Psikofarmakoloji Kongresi, Antalya.

BibTeX
@inproceedings{mutlu2015-231421,
  author = {MUTLU, MURAT and ÜSTÜNDAĞ, MEHMET FATİH and Özcan, Halil},
  title = {Galactorrhea Induced by Separately use of Venlafaxine and Duloxetine},
  booktitle = {7. Uluslararası Psikofarmakoloji Kongresi},
  address = {Antalya},
  year = {2015},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/231421-galactorrhea-induced-by-separately-use-of-venlafaxine-and-duloxetine}
}