Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Makale Kısa Makale Uluslararası 2015

Anisocoria Associated With Escitalopram

Atakan YÜCEL, Nermin YÜCEL, Ali İBİŞ, Halil Özcan

JOURNAL OF CLINICAL PSYCHOPHARMACOLOGY Cilt 35 · Sayı 4 · ss. 483–484 · 01.08.2015
DOI ile aç

Atıf için künye

YÜCEL, A., YÜCEL, N., İBİŞ, A., & Özcan, H. (2015). Anisocoria Associated With Escitalopram. JOURNAL OF CLINICAL PSYCHOPHARMACOLOGY, 35(4), 483–484. https://doi.org/10.1097/jcp.0000000000000339

BibTeX
@article{yucel2015-231333,
  author = {YÜCEL, Atakan and YÜCEL, Nermin and İBİŞ, Ali and Özcan, Halil},
  title = {Anisocoria Associated With Escitalopram},
  journal = {JOURNAL OF CLINICAL PSYCHOPHARMACOLOGY},
  year = {2015},
  volume = {35},
  number = {4},
  pages = {483--484},
  issn = {0271-0749},
  doi = {10.1097/jcp.0000000000000339},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/231333-anisocoria-associated-with-escitalopram}
}