Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Makale Kısa Makale Uluslararası 2006

Autoimmune thyroiditis during thalidomide treatment

Fuat Erdem, M Gundogdu, I Kiki, İlyas Çapoğlu

AMERICAN JOURNAL OF HEMATOLOGY Cilt 81 · Sayı 2 · ss. 152 · 01.02.2006
DOI ile aç

Atıf için künye

Erdem, F., Gundogdu, M., Kiki, I., & Çapoğlu, İ. (2006). Autoimmune thyroiditis during thalidomide treatment. AMERICAN JOURNAL OF HEMATOLOGY, 81(2), 152. https://doi.org/10.1002/ajh.20480

BibTeX
@article{erdem2006-228524,
  author = {Erdem, Fuat and Gundogdu, M and Kiki, I and Çapoğlu, İlyas},
  title = {Autoimmune thyroiditis during thalidomide treatment},
  journal = {AMERICAN JOURNAL OF HEMATOLOGY},
  year = {2006},
  volume = {81},
  number = {2},
  pages = {152},
  issn = {0361-8609},
  doi = {10.1002/ajh.20480},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/228524-autoimmune-thyroiditis-during-thalidomide-treatment}
}