Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Bildiri Poster Ulusal 2014

2014 - PP - ÖM - 9. Ege Derm Gün - Sefaleksin kullanımına sekonder gelişen purpurik ilaç erupsiyonu: bir olgu sunumu. PP-033.

Mustafa Atasoy, ÖMER FARUK ELMAS, Handan Bilen, Okan Kızılyel, ŞEVKİ ÖZDEMİR, AKIN AKTAŞ

9. Ege Dermatoloji Günleri. 7-11 Mayıs 2014, Marmaris, Muğla, Türkiye. Marmaris · 07.05.2014–11.05.2014 · 07.05.2014

Atıf için künye

Atasoy, M., ELMAS, Ö. F., Bilen, H., Kızılyel, O., ÖZDEMİR, Ş., & AKTAŞ, A. (2014). 2014 - PP - ÖM - 9. Ege Derm Gün - Sefaleksin kullanımına sekonder gelişen purpurik ilaç erupsiyonu: bir olgu sunumu. PP-033. 9. Ege Dermatoloji Günleri. 7-11 Mayıs 2014, Marmaris, Muğla, Türkiye., Marmaris.

BibTeX
@inproceedings{atasoy2014-224468,
  author = {Atasoy, Mustafa and ELMAS, ÖMER FARUK and Bilen, Handan and Kızılyel, Okan and ÖZDEMİR, ŞEVKİ and AKTAŞ, AKIN},
  title = {2014 - PP - ÖM - 9. Ege Derm Gün - Sefaleksin kullanımına sekonder gelişen purpurik ilaç erupsiyonu: bir olgu sunumu. PP-033.},
  booktitle = {9. Ege Dermatoloji Günleri. 7-11 Mayıs 2014, Marmaris, Muğla, Türkiye.},
  address = {Marmaris},
  year = {2014},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/224468-2014-pp-om-9-ege-derm-gun-sefaleksin-kullanimina-sekonder-gelisen-purpurik-ilac}
}