Atatürk Üniversitesi Atatürk Üniversitesi
Ara
Yayınlara dön
Makale Uluslararası 2017

Effect of Adropin on the Penicilline-induced Epileptiform Activity

Tuncer NACAR, Yusuf Ziya Doğru, Ayhan Tanyeli, Ersen ERASLAN, Mustafa Can Güler

ACTA PHYSIOLOGICA Cilt 221 · ss. 84–85 · 01.09.2017

Atıf için künye

NACAR, T., Doğru, Y. Z., Tanyeli, A., ERASLAN, E., & Güler, M. C. (2017). Effect of Adropin on the Penicilline-induced Epileptiform Activity. ACTA PHYSIOLOGICA, 221, 84–85.

BibTeX
@article{nacar2017-210181,
  author = {NACAR, Tuncer and Doğru, Yusuf Ziya and Tanyeli, Ayhan and ERASLAN, Ersen and Güler, Mustafa Can},
  title = {Effect of Adropin on the Penicilline-induced Epileptiform Activity},
  journal = {ACTA PHYSIOLOGICA},
  year = {2017},
  volume = {221},
  pages = {84--85},
  issn = {1748-1708},
  url = {https://akademik.atauni.edu.tr/yayinlar/210181-effect-of-adropin-on-the-penicilline-induced-epileptiform-activity}
}